Odložené stretnutie s MHC Martin sa odohrá 6. marca 2017

27.2.2017
Vážení športoví priatelia,

na základe vzájomnej dohody zúčastnených klubov Vám oznamujeme, že odložené stretnutie medzi HC ´05 iClinic Banská Bystrica - MHC Martin sa odohrá 6. marca 2017 (pondelok) so začiatkom o 17.30 h. Vedenie HC ´05 iClinic B. Bytrica rešpektuje navrhnutý termín MHC Martin, nakoľko nami ponúknuté termíny 28. februára (utorok) alebo 1. marca (streda) súperovi nevyhovovali.


Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti. Majitelia vstupeniek, ktorým zmena nevyhovuje, ich môžu vrátiť výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 3. 3. 2017!

Vstupenky zakúpené v pokladni HC ´05 Banská Bystrica môžete najneskôr do 3. 3. 2017, v čase od 9.00 h - 12.00 h a 13.00 h do 15.00 h doniesť na sekretariát klubu, kde vám budú vrátené peniaze.

Zmenu termínu v pôvodne plánovanom zápase 49. kola, stretnutia číslo 241 medzi HC ´05 iClinic Banská Bystrica a MHC Martin, neodohratom dňa 26. 2. 2017 o 17.00 h, spôsobila technická porucha na chladiacom zariadení na Zimnom štadióne v Banskej Bystrici.

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Informácia pre majiteľov vstupeniek, zakúpených prostredníctvom internetu.

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu taktiež najneskôr do 3.3.2017!

Rozhovory po 49. kole (HC ´05 iClinic - MHC Martin)